Ο π. Χρýσανθος ζÞτησε
απü μαθητÝς και μαθÞτριες του Προτýπου Πειραματικοý Γυμνασßου του Πανεπιστημßου
Πατρþν καθþς και του 2ου Γενικοý Λυκεßου Πατρþν να αποτυπþσουν ανωνýμως τις
εντυπþσεις τους απü το μÜθημα των Θρησκευτικþν στο σχολεßο και τους
προβληματισμοýς τους για τα σýγχρονα προβλÞματα. Σε συνÝχειες θα παραθÝσουμε
τις απüψεις των παιδιþν. 1.
Το μÜθημα των Θρησκευτικþν εßναι πολý
ωραßο διüτι απαντÜ σε μεταφυσικÜ ζητÞματα üπως η μεταθÜνατια ζωÞ & δßνει
απαντÞσεις στα μεγÜλα ερωτηματικÜ που αφοροýν κÜθε Üνθρωπο.
2.
Πιστεýω πως το μÜθημα των Θρησκευτικþν
εßναι πολý σημαντικü και παßζει μεγÜλο ρüλο στη ζωÞ üλων μας και ιδιαιτÝρως των
μαθητþν.
3.
Μας βοηθÜει να επικεντρωθοýμε στη
θρησκεßα μας και να πÜρουμε δýναμη για τον αγþνα μας.
4.
Το μÜθημÜ των Θρησκευτικþν με Ýχει
βοηθÞσει πολý να απαντÞσω σε διÜφορες απορßες μου για πνευματικÜ θÝματα και τη
μετÜ θÜνατον ζωÞ.
5.
Η προσωπικÞ μου εκτßμηση για το μÜθημα
των Θρησκευτικþν εßναι üτι Ýχει μεγÜλο ενδιαφÝρον.
6. Μαθαßνουμε πολλÜ πρÜγματα για το Χριστü και την παρουσßα Του πÜνω στη γη. Επßσης μου απαντÞθηκαν πολλÜ ερωτÞματα üπως για παρÜδειγμα τß σημαßνει üτι ο Θεüς εßναι πανταχοý παρþν.
* Τα ΘρησκευτικÜ φÝτος εßναι Ýνα απü τα αγαπÞμενα μου μαθÞματα. ΠροσφÝρεται για ελεýθερη συζÞτηση και μποροýμε να ποýμε τη γνþμη μας. ΤÝλος μας βοηθÜ να καταλÜβουμε την πßστη μας.
* Για μÝνα τα ΘρησκευτικÜ εßναι πηγÞ προβληματισμοý και ωραßων συζητÞσεων. * Μου Üρεσε πολý που στο μÜθημα των Θρησκευτικþν παßρνουμε διδÜγματα και αρχÝς
για τη ζωÞ μας μÝσα απü τις διηγÞσεις της ΠαλαιÜς & της ΚαινÞς ΔιαθÞκης.
ΒÝβαια üλα αυτÜ δεν εßναι εýκολα στην εφαρμογÞ τους αλλÜ με τη βοÞθεια του Θεοý
μποροýμε να προσπαθÞσουμε.
7.
Το μÜθημα εßναι πολý ωραßο και ενδιαφÝρον
αλλÜ εγþ αγχþνομαι συχνÜ με τη βαθμολογßα και τις εξετÜσεις. Πιστεýω üτι αν το
μÜθημα δεν εξεταζüταν στο τÝλος της χρονιÜς και δεν εßχε βαθμολογßα, οι μαθητÝς
θα το αγαποýσαν περισσüτερο. ΓενικÜ οι εξετÜσεις σε üλα τα μαθÞματα μας
αγχþνουν και μας κÜνουν να χÜνουμε το πραγματικü νüημα του μαθÞματος.
8.
ΚατÜ τη γνþμη μου το μÜθημα απü το
δημοτικü ως και τþρα στο ΓυμνÜσιο εßναι πολý ωραßο. Μας δßνει την ευκαιρßα να
μÜθουμε για την πßστη μας, την ιστορßα του Χριστιανισμοý και τη ΧριστιανικÞ
ζωÞ.
9.
ΚÜποια παιδιÜ θεωροýν το μÜθημα δευτερεýον. ΕμÝνα προσωπικÜ
μου αρÝσει γιατß λýνονται πολλÝς απορßες που εßχα μÝχρι τþρα, προσπαθþ να
καταλÜβω γιατß ζοýμε και ποιüς εßναι ο σκοπüς της ζωÞς μας. Αν αυτü το
καταλÜβω, πιστεýω üτι θα εßμαι πολý ευτυχισμÝνος Üνθρωπος στη ζωÞ μου.
10. Το μÜθημα των Θρησκευτικþν το θεωρþ πολý
σημαντικü και απαραßτητο για τη ζωÞ μας. ΚατÜ τη διδασκαλßα του μαθÞματος
αισθÜνομαι üτι επικοινωνþ με το Θεü. Τη φετινÞ σχολικÞ χρονιÜ Ýνιωσα μεγÜλη
χαρÜ διüτι για πρþτη φορÜ Þρθα σε τüση στενÞ σχÝση με την ΚαινÞ ΔιαθÞκη.
11. Τα ΘρησκευτικÜ στο σχολεßο μας με δßδαξαν
πολλÜ πρÜγματα. Μελετþντας τη ζωÞ του Ιησοý Χριστοý Ýλαβα μαθÞματα ζωÞς. ΠρÝπει
να προσπαθÞσω να καταλÜβω το βαθýτερο νüημα αυτþν των γεγονüτων.
12. Τα ΘρησκευτικÜ τη φετινÞ χρονιÜ απÜντησαν σε
πολλÝς ερωτÞσεις που μου εßχαν δημιουργηθεß.:
a.
¸χω σκοπü ýπαρξης;
b.
ΥπÜρχει Θεüς;
c.
ΥπÜρχει ζωÞ μετÜ το θÜνατο;
d.
Γιατß υπÜρχει τüσος πüνος στον κüσμο;
e.
Γιατß γßνονται πüλεμοι;
f.
Γιατß υπÜρχουν πλοýσιοι & φτωχοι;
g.
Ποιüς εßναι ο σκοπüς της Εκκλησßας;
13. Πιστεýω üτι θα Ýπρεπε να εßχαμε αφιερþσει
περισσüτερο χρüνο για να συζητÞσουμε θÝματα που Ýχουν σχÝση με την πßστη μας.
14. Η χριστιανικÞ αγωγÞ που μας προσφÝρεται μÝσα
απü το μÜθημα των Θρησκευτικþν εßναι η μοναδικÞ μας ελπßδα για να διατηρÞσουμε
την ταυτüτητÜ μας ως ¸λληνες & Ορθüδοξοι Χριστιανοß.
15. Θεωρþ üτι τα ΘρησκευτικÜ εßναι το μüνο μÜθημα
το οποßο εßναι απαραßτητο και γι'αυτÞ τη ζωÞ αλλÜ και για την μετÜ θÜνατο ζωÞ.
ΕπιπροσθÝτως, Ýχουν μεγÜλο ενδιαφÝρον οι παραβολÝς του Κυρßου επειδÞ μας
διδÜσκουν εγκρÜτεια, υπομονÞ, αγÜπη, πßστη, μακροθυμßα και Üλλες σημαντικÝς
αρετÝς. ΕνδιαφÝρον μεγÜλο μου δημιοýργησαν οι βßοι των αγßων. Κλεßνοντας σας
λÝγω üτι τα ΘρησκευτικÜ μας προσφÝρουν πληροφορßες για ιστορικÜ γεγονüτα που Ýγιναν
πριν απü χιλιÜδες χρüνια.
16. ΚατÜ την εκτßμησÞ μου, το μÜθημα των
Θρησκευτικþν εßναι πολý ενδιαφÝρον και χρÞσιμο. Αν γßνεται, θα Þθελα να
επεκταθοýμε περαιτÝρω στη μελÝτη της Αγßας ΓραφÞς και ειδικüτερα της ΠαλαιÜς
ΔιαθÞκης απü τα πρωτüτυπα κεßμενα.
17. Πολý σημαντικü εßναι για μÝνα το μÜθημα των
Θρησκευτικþν. Με βοηθÜ να αισθανθþ πιο κοντÜ στο Θεü και να κατανοÞσω το νüημα
της ζωÞς του ανθρþπου. Με κÜνει να δω τα πρÜγματα και τις καταστÜσεις με
διαφορετικü τρüπο, να αγαπÞσω τους συνανθρþπους μου και να βοηθÞσω üποιον
χρειÜζεται τη βοÞθειÜ μου. Αξßζει να το παρακολουθεßς! Θα σου αλλÜξει την Üποψη
για πολλÜ πρÜγματα και θα σε οδηγÞσει στο δρüμο του Κυρßου.
18. ΓενικÜ εßναι απü τα σημαντικüτερα μαθÞματα το
μÜθημα των Θρησκευτικþν αν και Ýχει πÜρει δεýτερη θÝση σε σχÝση με τα υπüλοιπα.
Μας βοηθÜει να δοýμε την ευχÜριστη üψη της ζωÞς...
19. ΜÝσα απü το μÜθημα των Θρησκευτικþν που
διδαχθÞκαμε φÝτος, μÜθαμε πþς συνδÝονται τα γεγονüτα και τα περιστατικÜ της
ΚαινÞς ΔιαθÞκης με την καθημερινüτητα.
20.
Για μÝνα τα ΘρησκευτικÜ αποτελοýν μια πηγÞ
ωραßων συζητÞσεων, προβληματισμþν & πληροφοριþν.
|